SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
1. SPLOŠNE DOLOČBE
Splošne pogoje poslovanja podjetja Viral d.o.o. na spletnem mestu www.pleniceRACMAN.si (v nadaljevanju: splošni pogoji poslovanja) določa in ureja podjetje Viral d.o.o., Podjelovo Brdo 19a, 4225 Sovodenj (v nadaljevanju: ponudnik), ki na spletnih straneh spletnega mesta www.pleniceRACMAN.si ponuja in izvaja prodajo in izposojo izdelkov ter druge storitve (v nadaljevanju: spletna ponudba). Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje in uporabo ponudbe spletnih storitev oz. spletne trgovine v okviru spletnega mesta www.pleniceRACMAN.si ter medsebojne pravice in obveznosti ponudnika in uporabnika storitev spletnega mesta (kupca, najemnika in uporabnika drugih storitev; v nadaljevanju: naročnik). Objavljeni so na spletni strani www.pleniceRACMAN.si in sedežu ponudnika.
Sestavni del Splošnih pogojev poslovanja so tudi Pogoji uporabe spletnega mesta.
Storitve spletne ponudbe izdelkov in storitev, vključno s prodajo in izposojo izdelkov, so namenjene fizičnim in pravnim osebam, praviloma 24 ur na dan, vse dni v letu. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb oz. ukinitve posameznih storitev brez predhodnega obvestila.
Določila splošnih pogojev poslovanja veljajo enako za vse uporabnike spletne ponudbe, razen v primerih, ko je to v teh splošnih pogojih izrecno določeno drugače.
2. SPLETNI NAKUP
Izdelke, ki so prikazani na spletnih straneh Racman www.pleniceRACMAN.si je mogoče kupiti:
Pogoji nakupa v spletni trgovini veljajo samo za pošiljanje v Sloveniji. Najnižji znesek nakupa v spletni trgovini je 9 €.
2.1. ISKANJE IZDELKOV
Naročnik lahko želene izdelke poišče v okviru rubrike »Ponudba«, ki vsebuje po skupinah oz. kategorijah namena oz. uporabe razporejen celoten nabor izdelkov za prodajo, izposojo in izvedbo drugih storitev ali pa s pomočjo iskalnika, ki je primeren za iskanje konkretnega izdelka.
Iskalnik:
Iskalnik omogoča iskanje izdelkov po imenu, ključnih besedah oz. podatkih ter po skupinah in proizvajalcih izdelkov. V primeru iskanja po nazivu in želenih podatkih (material, lastnosti, namen, itd. izdelkov) se v prazno polje »Iščem« vpiše ime izdelka oz. podatke o lastnostih, namenu, itd. izdelkov ter vnos podatkov iskanja potrdi s klikom na gumb »Išči«. Podprto je iskanje z več besedami v poljubnem vrstnem redu. V okviru iskanja po skupinah (kategorijah) izdelkov je omogočeno iskanje vseh izdelkov, ki sodijo v posamezno kategorijo oz. skupino izdelkov glede na namen uporabe. Naročnik izbere skupino iskanja in jo potrdi s klikom na gumb »Išči«. Iskanje po skupinah izdelkov je mogoče kombinirati z iskanjem po proizvajalcih: najprej se izbere želeno skupino izdelkov, nato v okencu »Proizvajalec« še želenega proizvajalca in se s klikom na gumb »išči« potrdi izbiro, katere rezultat predstavlja želeno kombinacijo skupine produktov posameznega proizvajalca. Prikaz vseh izdelkov posameznega proizvajalca je omogočen z izbiro proizvajalca v okencu »Proizvajalec« ter potrditvijo izbire s klikom na gumb »Išči«. Iskanje želenega izdelka je omogočeno tudi s sočasno uporabo vseh treh iskalnikov oz. opisanih načinov iskanja.
2.2. PONUDBA IZDELKOV
V okviru »ponudbe« ali iskalnika so izbrani izdelki prikazani s sliko, imenom in ceno. S klikom na sliko ali ime posameznega izdelka se prikaže njegov podroben opis, razpoložljive velikosti, motivi in barve (ki jih v iskalnem okencu lahko pregleduje oz. izbira naročnik) in slika izdelka. S klikom na sliko se prikaže povečana slika izdelka.
2.3. NAKUPOVALNA KOŠARICA
Ob vsakem prikazu izdelka je ikona »Dodaj v košarico«, ki omogoča začetek nakupovanja v spletni trgovini – dodajanje izdelkov v košarico oz. na seznam naročil. V ikoni »Košarica« je možno spremljanje vsebine nakupa.
2.4. POSTOPEK NAROČILA:
2.5. IZVEDBA NAROČILA
Neposredno po oddaji naročila naročnik na elektronski naslov, naveden v naročilu, prejme obvestilo o potrditvi naročila, ki vsebuje podatke o naročenih izdelkih, vključno z naročeno količino in ceno le teh, stroške in način dostave, morebitne popuste, skupen znesek za plačilo ter podatke za morebitno nakazilo, ki se uporabijo za plačilo v primeru izbire plačila po predračunu.
V primeru nejasnosti, dodatnih vprašanj ali neprejema obvestila o potrditvi naročila nas pokličite na tel. št.: 04 510 8000 ali 041 250 911 ali pa nam pišite na info@viral.si.
Na dan odpreme ponudnik o tem obvesti naročnika na elektronski naslov naveden v naročilu. Obenem mu pošlje tudi številko pošiljke, kar naročniku omogoča sledenje pošiljki oz. pridobitev informacij o njej na pošti, pristojni za dostavo.
Naročnik ob prevzemu naročenih izdelkov prejme tudi deklaracije izdelkov in račun v papirni obliki. V kolikor bi naročnik želel prejeti račun v elektronski obliki, lahko to zapiše v procesu naročanja kot komentar v oknu Košarica ali po elektronski pošti na: info@viral.si.
Za izdajo računa za poslovni namen (s.p., d.o.o., ipd.) to navedite z zapisom točnega naziva prejemnika računa kot komentar v oknu Košarica.
2.6. CENE
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila.
Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
2.7. KUPOPRODAJNA POGODBA
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in naročnikom je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (naročnik prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za naročnika.
Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Sklenjene pogodbe med ponudnikom in naročnikom, naročila ter kopije računov se hranijo na sedežu ponudnika: Viral d.o.o., Podjelovo Brdo 19a, 4225 Sovodenj. Naročnik lahko pridobi pisno kopijo pogodbe, računa ali druge dokumentacije v zvezi z nakupom na podlagi pisne zahteve, naslovljene na zgoraj navedeni naslov sedeža ponudnika ali po elektronski pošti na: info@viral.si.
2.8. NAČIN PLAČILA
Ponudnik za nakup v spletni trgovini omogoča naslednje načine plačila (naročnik izbere ob naročilu, kot je opisano v postopku nakupa):
V primeru izbire plačila po predračunu naročnik znesek za plačilo nakaže na transakcijski račun in uporabi sklicno številko, navedeno na obvestilu o potrditvi naročila, ki obenem velja kot predračun.
2.9. POPUSTI
Ponudnik nudi naslednje popuste:
Akcijske ponudbe
Akcije veljajo v objavljenem roku oz. do razprodaje zalog v tem obdobju.
2.10. NAČIN IN ROK DOBAVE
Naročeni izdelki bodo dostavljeni s Pošto Slovenije na želeni naslov v Sloveniji. Praviloma so odposlani v roku dveh delovnih dni po prejemu plačila (oziroma v primeru izbire plačila po povzetju z gotovino v roku dveh delovnih dni po potrditvi naročila), o čemer je naročnik obveščen po elektronski pošti (postopek opisan pod točko 2.5. »Izvedba naročila«).
V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi oziroma je dobavni rok daljši od roka, določenega v zgornjem odstavku, ponudnik o tem nemudoma obvesti naročnika. V primeru predhodnega plačila izdelka, ki ga ni mogoče dobaviti, ponudnik naročniku povrne vrednost izvedenega plačila.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, ki pošiljko praviloma dostavi naslednji delovni dan po odpremi s strani ponudnika in sicer v dopoldanskem ali zgodnje popoldanskem času. Če naročnik želi dostavo po 16.00 uri (v kolikor to njegova pošta omogoča – seznam se nahaja na tej povezavi), to zapiše v okno Komentar. Če naročnika ob dostavi ni doma oz. na izbranem naslovu, v poštni nabiralnik prejme obvestilo o prispeli pošiljki, ki ga na pošti čaka še nadaljnjih 15 dni.
2.11. STROŠKI POŠILJANJA
Stroške pošiljanja krije ponudnik - za naročnika je pošiljanje na naslov v Sloveniji brezplačno. Za pošiljanje v druge države pa poštnino krije naročnik, za kar je možen individualen dogovor (pišite nam na info@viral.si).
2.12. ODSTOP OD NAKUPA
Naročnik ima pravico, da v 14 dneh ponudniku na naslov Viral d.o.o., Podjelovo Brdo 19a, 4225 Sovodenj ali info@viral.si pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe je na dnu te strani.
Če je naročnik blago že prejel in od pogodbe oz. nakupa odstopi, mora prejeto vrniti ponudniku v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega stavka. Naročnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Naročnik lahko preizkusi blago tako kot če bi izdelek kupoval v fizični trgovini.
Edini strošek, ki bremeni naročnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
V primeru odstopa od nakupa skladno z zgornjimi določili, ponudnik naročniku vrne vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe oz. nakupa. Če ponudnik zamudi z vračilom plačil, mora naročniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.
Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov naročnik nima pravice do odstopa od pogodbe, katere predmet je blago, izdelano po natančnih navodilih naročnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim željam in potrebam.
2.13. STVARNA NAPAKA
Ponudnik mora naročniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo naročnik kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
3. IZPOSOJA – NAJEM pralnih plenic
3.1. SPLOŠNE DOLOČBE
Splošni pogoji poslovanja v tem poglavju opredeljujejo pogoje najema pralnih plenic, ki so last podjetja Viral d.o.o, Podjelovo Brdo 19a, Sovodenj (v nadaljevanju: ponudnik).
Za najem pralnih plenic se smiselno uporabljajo določila 2. točke splošnih pogojev poslovanja: »Spletni nakup« ter druga določila splošnih pogojev poslovanja, če in v kolikor ni v tem poglavju o najemu pralnih plenic drugače določeno.
Naročila za najem ponudnik sprejema preko svoje spletne strani www.pleniceRACMAN.si. Z oddajo naročila naročnik potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da jih sprejema. Naročnik s prejemom predmeta najema prejme tudi splošne pogoje poslovanja.
3.2. PREDMET NAJEMA
Predmet najema predstavlja paket pralnih plenic, kot navedeno v spodnjih dveh preglednicah:
Število kosov izdelka |
Izdelek |
5 |
Vse v enem – bambus (plenica in vložek), pritiskači |
5 |
Zeleni racman – bambus (plenica in vložek), 2 x ježki, 3 x pritiskači |
5 |
Eko racman (plenica in vložek), 2 x ježki, 3 x pritiskači |
3 |
Dnevni racman (plenica in vložek), 1 x ježki, 2 x pritiskači |
1 |
Ultra Fit (plenica in vložek), ježki |
1 |
Mini Fit / One Size / Nočna plenica oz. hlačke |
3 |
Prekrivna plenica, 1 x ježki, 2 x pritiskači |
1 |
Mapa z navodili in splošnimi pogoji najema |
Število kosov izdelka |
Izdelek |
3 |
Nočna plenica / hlačke (plenica in 2 vložka) |
2 |
Dodatni vložek za Nočno plenico / hlačke (2 vložka) |
1 |
Mapa z navodili in splošnimi pogoji najema |
3.3. DOSTAVA, PREVZEM IN VRAČILO
Predmet najema – paket iz prejšnje točke je pripravljen za prevzem v roku 5 delovnih dni po potrditvi naročila oz. skladno z dogovorom, potrjenim po elektronski pošti. Prevzem in vračilo predmeta najema je mogoče osebno na sedežu ponudnika: Viral d.o.o., Podjelovo Brdo 19a, Sovodenj ali pa prek Pošte Slovenije.
Stroške pošiljanja skladno s temi splošnimi pogoji za nakup v spletni trgovini krije ponudnik - za naročnika je pošiljanje brezplačno. Strošek pošiljanja ob vračilu predmeta najema po pošti v celoti bremeni naročnika in ga poravna izvajalcu poštnih storitev oz. storitev prenosa paketa.
Ob prevzemu predmeta najema – paketa naročnik podpiše dobavnico s specifikacijo izdelkov, s čimer potrdi prejem in vsebino paketa (razen če v 24 urah po prejemu o morebitnih pomanjkljivostih predmeta najema pisno, po elektronski pošti ne seznani ponudnika), vključno s sprejemom obveznosti vračila predmeta najema, skladno s temi splošnimi pogoji.
3.4. CENA IN PLAČILO NAJEMA
Naročnik ob oddaji naročila na spletni strani ponudnika izbere predviden čas najema ter skladno s cenikom najema plača najemnino.
Praviloma so predmet najema rabljene plenice, ki jih naročnik v primeru odločitve za nakup vrne in dobi nove v izbranih motivih.
Cenik najema (najemnina):
čas najema |
cena najema |
dva tedna |
24,99 € |
trije tedni |
32,49 € |
V kolikor se naročnik (velja samo za paket Najem plenic – testni Racman) v roku 30 dni po zaključenem najemu odloči za nakup izdelkov v spletni trgovini ponudnika www.pleniceRACMAN.si v skupnem znesku 200,00 € ali več se vrednost plačanega zneska najema vračuna v vrednost kupnine.
čas najema |
cena najema |
en mesec |
19,99 € |
trije meseci |
39,99 € |
3.5. VRAČILO PREDMETA NAJEMA
Naročnik je dolžan po preteku roka najema vsebino paketa – predmeta najema vrniti na naslov ponudnika, razen v primeru prejema pisnega soglasja po elektronski pošti s strani ponudnika za podaljšanje roka najema, pri čemer skupni rok za Najem plenic – testni Racman lahko traja največ tri tedne, za Najem nočnih plenic pa skupni rok ni omejen.
Za podaljšanje roka najema naročnik zaprosi pisno na elektronski naslov ponudnika info@viral.si vsaj en delovni dan pred pretekom dogovorjenega časa najema. Ob pravočasnem podaljšanju najema znaša cena za:
Znesek za dodatni čas najema se plača v roku osmih dni po prejemu predračuna na TRR ponudnika SI56 6100 0000 6040 731. Predračun prejme naročnik istočasno s potrditvijo podaljšanega roka.
Za prvi dan najema se šteje dan prevzema predmeta najema.
Vračilo je pravočasno, če je bodisi osebno bodisi z oddajo predmeta najema na pošto izvršeno zadnji dan dogovorjenega najema.
3.6. OBVEZNOSTI PONUDNIKA
Ponudnik se obvezuje, da bo naročniku poslal skupaj s plenicami tudi deklaracije posameznih artiklov, navodila za uporabo in vzdrževanje ter specifikacijo predmeta najema.
3.7. OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOST NAROČNIKA
Naročnik se zavezuje:
Naročnik je odgovoren za škodo, ki nastane, ker je predmet najema uporabljal v nasprotju s temi splošnimi pogoji ali z njegovim namenom.
V primeru nepravočasnega vračila oziroma nevračila celotnega predmeta najema ali vračila v obliki, ki ne omogoča več običajne rabe, je naročnik v roku 8 (osem) dni od preteka roka najema oziroma vračila ponudniku dolžan poravnati škodo v vrednosti nevrnjenih oz. neuporabnih izdelkov, skladno z veljavnim, na spletni strani ponudnika objavljenim prodajnim cenikom.
4. STORITVE
Splošni pogoji poslovanja v tem poglavju opredeljujejo pogoje izvajanja storitev s strani ponudnika, navedenih v okviru spletne ponudbe.
Za izvajanje storitev se smiselno uporabljajo določila 2. točke splošnih pogojev poslovanja: »Spletni nakup« ter druga določila splošnih pogojev poslovanja, če in v kolikor ni v tem poglavju splošnih pogojev poslovanja (izvzemši določila pogojev o izposoji oz. najemu – 3. točka) drugače določeno.
Naročila za izvedbo storitev ponudnik sprejema preko svoje spletne strani www.pleniceRACMAN.si. Z oddajo naročila naročnik potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da jih sprejema.
Opis izvedbe posamezne storitve, vključno z obveznostmi in odgovornostmi ponudnika, je naveden pri posamezni storitvi v okviru rubrike »Storitve«.
Ponudnik storitve (popravil, ipd.) izvaja zgolj za izdelke Racman, ki jih ponudniku osebno ali po pošti dostavi naročnik.
Naročene storitve bodo praviloma opravljene, izdelki z opravljenimi storitvami pa odpremljeni oz. pripravljeni za prevzem v roku petih delovnih dni po potrditvi naročila in prejemu izdelkov za izvedbo storitev, v primeru izbire plačila po predračunu, pa v roku petih delovnih dni po prejemu plačila in prejemu izdelkov za izvedbo storitev, o čemer je naročnik obveščen po elektronski pošti.
5. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Z oddajo naročila preko spleta naročnik soglaša, da ponudnik z namenom izpolnjevanja pravic in obveznosti iz pogodbenega razmerja zbira in obdeluje osebne podatke, posredovane s strani naročnika, ki so potrebni in primerni za izpolnjevanje med ponudnikom in naročnikom sklenjene pogodbe. Ponudnik bo osebne podatke naročnika uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in s tem povezano potrebno komunikacijo.
Ponudnik osebne podatke, pridobljene v okviru poslovanja spletne trgovine oz. spletnega mesta, zbira in obdeluje skladno z veljavnimi določili Zakona o varstvu osebnih podatkov.
Ponudnik mora na zahtevo posameznika oziroma naročnika, na katerega se nanašajo osebni podatki, dopolniti, popraviti, blokirati ali izbrisati osebne podatke, za katere posameznik oz. naročnik dokaže, da so nepopolni, netočni ali neažurni ali da so bili zbrani ali obdelani v nasprotju z zakonom.
Sestavni del varstva osebnih podatkov teh splošnih pogojev je tudi politika zasebnosti, opredeljena v okviru Pogojev uporabe spletnega mesta.
6. INFORMACIJE, PRITOŽBE, ZAHTEVKI IN IZJAVE
Svoje mnenje, pripombe, pritožbe, zahtevke in druge izjave naročnik lahko posreduje na:
Za informacije, dodatna pojasnila ter drugo potrebno komunikacijo je ponudnik dosegljiv tudi na tel. št. 04 510 8000 ali 041 250 911, vsak delovni dan od ponedeljka do petka, od 8.00 do 14.00 ure.
Ponudnik bo vsako pripombo in mnenje posameznega naročnika skrbno preučil in mu posredoval odgovor v roku desetih delovnih dni.
7. UPORABA IN RAZLAGA SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA
Za vsa razmerja, pravice in obveznosti pogodbenih strank, ki s temi splošnimi pogoji poslovanja niso posebej opredeljena, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika ter Zakona o varstvu potrošnikov.
8. REŠEVANJE SPOROV
Morebitne spore, ki bi nastali med pogodbenima strankama oziroma ponudnikom in naročnikom v zvezi z izvajanjem pogodbenih razmerij skladno s temi splošnimi pogoji poslovanja, bosta pogodbeni stranki reševali sporazumno. Če to ne bo mogoče, bosta spore reševali pri stvarno pristojnem sodišču po sedežu prodajalca. Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga naročnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr. Ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov.
9. VELJAVNOST
Splošni pogoji poslovanja veljajo od dne 17.4.2023.
Viral d.o.o.
Kreditne kartice |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bodite prvi obveščeni o novostih in prebirajte vsebine, ki so na voljo samo naročnikom Racmanovih novičk ter pridobite kodo za popust.
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.